Cuestionario CESC

El cuestionario CESC (Conductes i Experiències Socials a Classe)  es una herramienta de soporte a la acción tutorial. Se ha mostrado útil en la detección e intervención en casos de acoso escolar, proporcionando herramientas al profesorado para intervenir en la arquitectura social del grupo clase, a fin de deconstruir las experiencias negativas y promover las positivas. Está validado estadísticamente y existen versiones para los diferentes niveles educativos.

 

 Collell J., Escudé, C. (2019). L’assetjament escolar des d’un enfocament restauratiu. Una intervenció breu i estratègica per modificar l’arquitectura social del grup classe a partir del qüestionari CESC. Autopublicación.

 
Encuéntranos en las redes sociales

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per tal que tinguis la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui a l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies