Qüestionari CESC

El qüestionari CESC (Conductes i Experiències Socials a Classe)  és una eina de suport a l’acció tutorial. S’ha mostrat útil en la detecció i intervenció en casos d’assetjament escolar, donant eines al professorat per intervenir en l’arquitectura social del grup classe, per tal de deconstruir les experiències negatives i promoure les positives. Està validat estadísticament i hi ha versions per als diferents nivells educatius.

 

Collell J., Escudé, C. (2019). L’assetjament escolar des d’un enfocament restauratiu. Una intervenció breu i estratègica per modificar l’arquitectura social del grup classe a partir del qüestionari CESC. Autopublicació.

Collell, J., Escudé, C. (2006). Maltractament entre alumnes (I). Presentació d’un qüestionari per avaluar les relacions entre iguals. CESC Conducta i experiències socials a classe, Àmbits de Psicopedagogia, 18, pp 8-12. 

Collell, J., Escudé, C. (2006). Maltractament entre alumnes (II). Administració del CESC (Conducta i experiències socials a classe), Àmbits de Psicopedagogia, 18, pp 13-21. 

 

Ús de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies per tal que tinguis la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui a l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies